Fatmanur_calisir00 Kızlar hangi beşik daha iyi olur kullanışlı bir beşik öneriniz varmı yada aldıysanız resmini atarsanız sevinirim bizlerede fikir olsun ilk hamileliğim olduğu için fikirlerinize ihtiyacım var 🥺
Btl2652 Fatmanur_calisir00 anne yanı park ahşap beşik aldım canım ındırım den, kullanışlı gbi duruyor bebeiş dogunca anlarız artık gorunus ve ozellklerı açısından gayet hoş fotosu var ama nasıl atılır bılemıyrm
Gul33 Fatmanur_calisir00 Pierre cardin anne yanı ahşap beşik aldık. Asansörlü çocuk büyüdükçe yatağı aşağı inebiliyor. Sallanabilir ya da sabitleyebilirsin. Genişliği 70 cm. Benim için en önemli kriter geniş olmasıydı. Sepet beşik asla önermem. Kızımda görünüşüne aldanıp almıştık 2 ay bile yatamadı. 5.ayda oda yaptık tekrar. Şimdi oğluma böyle bir beşik aldık. Fotoğraf eklemeyi bilmiyorum yoksa atardım
SayeMom Fatmanur_calisir00 anne yani park besik yoyko 8in1 aldım asiri kullanisli ve genis tavsiye ederim