Srfe_01 Kızlar sat göre 6+2 ultrasona göre6+0 yarın muayeneye gıtsem kalp atışı duyarmıyım gecen sene mol gebelık gecırdım o yüzden çok sabırsızım sizce ne yapayım
deletedmom27371 Srfe_01 canım benim de doktorum 6. Hafta da çağırmıştı ben kesin olsun diye 1 hafta daha beklemiştim istersen 1 hafta daha bekleyebilirsin☺️
aysnrsvs Srfe_01 tam 6+2 de randevum vardı kese göründü bebek kalp atışı duymadık 20 gün sonra gel demişti doktor 9+2 de duyduk kalp atışlarını 16+2 olduk☺️
Srfe_01 deletedmom27371 ah bekleyebilsem sürekli soruyorum kendıme acaba başladımı başlamadımı dıye baştan beri olan kasık agrım bugun hiç olmadı rahattım kasık agrım nıye olmadı bıle tedırgın oluyorum🙂
deletedmom27371 Srfe_01 haklısın tabi kuzum. Ben bile yarın 16 haftalık olacağım hissetmediğim için nasıl bir problem var mı diye düşünmeden edemiyorum ☺️
Srfe_01 Hemnike doktr benı 7 haftalık olunca gel demıstı bende kalp atışını o zaman görürmuyuz dedım ultrasonografiye göre degısırr dedi ama bana
Edahoso @“Srfe_01” Ben de 5. Hafta da gittim kese göründü Haftaya gel kalp atışına bakalım dedi kesin olsun diye 7 de gittim ama yine duyulmadı küçük dedi sadece kalp atışını gördük ultrasonda 8. Hafta da gittiğim de duyuldu çok şükür 🙏
0693 Srfe_01 ben duydum canım vajinal ultrasonda hem bebişi gördük hemde kalp atışı duyduk içim rahatlamıltı 6+1 de duydum yani
Srfe_01 6+1 de gümbür gümbür duymasakda ultrasonda gördük atışını şükürler olsun ki darısı isteyen bütün anne ve anne adaylarına nasip etsin güzel Allah’ım ♥️