Merhabalar 6+1 haftalığım muayene gittiğimde çevrede kanama gözükmediği için kahverengi leke normal dedi doktor, geçen haftadan beri kahve rengi leke geldi durdu çok endişeli geçirdim bu güne kadar ama bugün gelmiyor gelmeyincede merak ediyorum 😂 leke artık bitmişmi oluyor yoksa bir aksilik yoktur umarım yaşayan varsa bilgi verebilir mi ☺️