yigitege_annesi Yorum yapıyroum postalra cevrp yazıyorlar ama bildirim gelmiyor bana profilime girip bakıyroum yardımcı olurmsuunuz @NaimeYilmaz @Birgul @Fasulyeninannesi1
Happy_001 yigitege_annesi simdi bende fark ettim oyle olmus yazmıs lar yorum yapmıs lar ama hıc bırı gelememiş
Birgul yigitege_annesi annemiz teknik ekibe iletildi, sizi etiketleyenleri görmek için profiliniz de bahsetmelerden bakabilirsiniz. İyi forumlar 💜
iki_tospik_annesii yigitege_annesi Bende 19 tane bildirim war ama grip bakıyorum hiç bildirim gözükmüyor Birgul Neden böyle oluyor
yigitege_annesi Didemmmmm 😅😅bende kızdm dedim bri dsha kismeye yorum yapmıcam yazmıyorlar diye kendi kendime tri be girdm