zeeynepp19 canim ben 23 haftaligim 18 den beri bendede var o kasilma ve kasik agrisi doktorum damla verdi birde fitil verdi makattan onlari kullaninca azaldi gibi ama cogunlukla benimde gece oluyo birde uzaninca oluyo gobegimin altinda top koymusum gibi duruyo ve tas gibi oluyo nefes alamiyorum doktorum erken dogum riskin var demisti plesentam rahim duvarima cok yakinmis galiba o yuzden kasilmalarim var diye dusunuyorum ama seninki farklida olabilir doktorunun numarasi varsa bi danis derim yada yarin doktoruna git bi baksin derim