Hamile olduğumu öğrendiğimden beri Almanyadan yağ getirtmiştim çok işe yarıyor demişti arkadaşım ama maalesef yaramıyormuşşş illa ki olacaktı ama çok fazla çatlama olmuş karnımda gerçekten her gün özenle sürmüştüm oysa kii 30+2 deyim ve daha bugğn fark ettim çatlakları 🤦🏻♀️ hiçbir şey işe yaramıyor sanırım hepimiz böyle çatlayacağıız 🤷🏻♀️🤦🏻♀️