dakpinar- defneveannesiii çöp poşeti unuttum evet 🥰 puset örtüsü koydum ama yazmayı unutmuşum 🥰 emzirme örtüm yoktu alayım onu da çok teşekkür ederim ❤️
Mom3834 dakpinar- gögüs ucu kremi tavsiyemdir, süt sagma pompası da cok ise yarayabilir ucuzlardan bulundur derim 🙈
dakpinar- Mom3834 göğüs ucu kremi aldım kuzum ama hastaneye götürmem gerektiğini bilmiyordum , gitmeli mi ? :) süt sağma pompası da düşünüyorum ❤️ Çok teşekkür ederim ☺️ 🥰
Mom3834 dakpinar- tabi tabi götür, emzirmeye calıstıkça süt geldikçe yumuşatmamız lazım.. her emzirmeden sonra sür ki hem yara olmasın 😊
yigitege_annesi esredn bilmiyroum ki arkadaşm söylemişti doktorr tavsiye etmiş herhlade sınırı geçmeyecek şekilde