mucizemsi11 Liv hospital Hatice Şahin bakmaz a gidiyorum 🥰 çok memnunum birde medikalpark da eski doktorum Sedat baylar var oda çok iyi
Ya_Sa mucizemsi11 doğum ücreti ne kadar acaba biliyor musunuz bi de uzman mı yoksa doçent mi doktorunuz
Aselinannesi31 Kubraa22 dogum yaptınız mi daha önce veya cevrenizde yapan memnun kalan var mi bnde gidiyorum ilgisinden memnunumda
Koskafadime Aselinannesi31 muayene oluyorum her ay dhaa 8. Aydayim doğumu da orda düşünüyorum 2500 doğum sezaryen ilkinde ncr hastanesine gittim beğenmedim ilgi sıfır emzirme hemşiresi bile gelmedi yemeklerini ağzına alamazsın bunda nasil olucak baklm
Haticenes Aselinannesi31 bilmiyorum ben Hatay da tanımıştım kendisini çok iyi bir doktor keşke İstanbul da olsa
Aselinannesi31 Koskafadime ya bende gidiyorum yasemin hanima şuan 33 haftamdayim da doğum konusunda kararsiz kaldm kafam karıştı bugun sordum sezaryeni 3400 dediler
mucizemsi11 Ya_Sa oporotör doktor canım uzmanla eşit yani cerrahi işlem uygulayan doktorlarda uzman olmuyor oporotör oluyor yani benim özel sağlık sigortam olduğundan dolayı ben bu hastahnede hemşireyim fiyat bilgisi İnan bilmyorum