deletedmom27371 Sibel_l3 yaa aynıyız sizinle bizde iki gün sonra 16+1 olacağız ve bizim de çarşamba günü kontrolümüz var ☺️
deletedmom27371 Sibel_l3 inşallah canımm, bende çok heyecanlıyım🤭 bir tanıdığım demişti karnın tok olsun ve çikolata yiyip gir öyle çok hareket ediyormuş 🌸🤭
iki_bal_annesi58 Cinsiyet öğrenmeye giderken sıkışık gidin idrar torbası dolu olunca bebeğin poposu havaya kalkiyormus doktorum böyle dedi 1 kızım var şimdi ikinci kızıma hamileyim ikisinde de böyle öğrendik kanıtlandı onaylandı 🤣🤣🤣🤣
Oznurkk Sibel_l3 11+4 te kız dedi 17.haftada da kız dedi 🥰 Biraz da doktora bağlı bir durumda olabiliyor erken öğrenme geç öğrenme