Emelscgn 4.ayı bekle bence ama mutlaka ol canım. Brn de hep salladım kuruntu ettim olsam mı olmasam mı vr kovide yakalandım eltimle aynı ay hamileyiz ve aynı zamanda kovit olduk o aşı olmustu grip gibi hafif atlattı brn çok kötü oldum 1 buçuk ay sürdü ve hastane hastane dolanıyorum şimdi agrısı acısı tarif edilemez mutlaka aşı olmak lazım