https://resimyukle.io/r/DfX90Btnqx
39 haftalığım bugün nst sonucunda bi yerde baya sancı çıktı ama ben hissetmedim normalde ağrılarım oluyo ama o an hissetmedim neden acaba? Bi de bugün doktor çatı muayenesi yaptı daha önce de alttan bakmıştı acımamıştı ama bu sefer birqz farklıydı çok canım yandı baya elini çevirdi bi şeyler yaptı acı eşiğin yüksek normal doğarsın dedi ama ben çok zorlandım o an dedim ben doğum falan yapamam heralde. Hala karnım ağrıyo şu an sürekli karnım sertleşiyo ve acıyo. Doğumu başlatmak için bi şeyler yapmış olabilir mi? Çatı muayenesinde uyarıyomuş bazı doktorlar öyle bi şey mi yaptı acaba?