Mireylemnisa Spiralim kaymamasina rağmen 100 kişiden 1 kişide tutma ihtimali olan kişi benim😕 . 9 haftalık oldum. İğne və progestan kullanmama rağmen kanamam durmuyor. Bebek şuan sağlıklı görünüyor . Benim durumumda olan varmı?
Handan_65 Mireylemnisa Benim eltimde sipiralla hamile kaldı hatta onda kist te vardı düşük riski oldugu halde gitti çalıştı Onun doğumuda ocakta gayet iyiler
Mireylemnisa Selin12- Benim çok uğraş vermesine rağmen çıkaramadı çünkü ipi yoktu . Gebelik onunla devam edecek dedi