Ay şaka gibi Pendik sifaya gidiyordum .
2 bayan doktorda ordan ayrılıyormus
Erkek doktor tek kalıyor
Bende utangaç biri olduğum için kaynarca yüzyıla gecıcem oraya gidenler memnun mu acaba
Hale hanımı cok övdüler cevrem birde baya donanımlı hastane ve herkes oranın bütün kadroyu cok begenıyolar