MMAannesi Sevgili hamile anneler 30 haftaya girdik tansiyon geçen hafta hep yüksekti en 16 oldu ve hastaneye yatırıldim çok şükür tansiyon düştü kan sulandırıcı başlandı ve tansiyon takip edilecek benim gibi olup norma doğum yapan ve haftasına ulaşan varmi
gulsah_2013 MMAannesi ben de şuan yüksek tansiyon ve idrarda protein kaçağı için hastanede yatıyorum yarın doğuma alınabilirim 32+4 Te
Elsu26 MMAannesi bende şuan yüksek tansiyon ve idrarda protein kaçağı yüzünden hastanede yatıyorum yarın bi hafta olacak bende hep bunu düşünüyorum normal doğum yapamıcam mı diye tabi ki hangisi sağlıklıysa o olsun ama hiç ameliyat olmadım o yüzden biraz korkuyorum sezeryandan 😒
Rosachina gulsah_2013 protein kaçağı sonucunuz kaçtı acaba? Benim de bugğn sonucum 210 mg çıktı. Ne kadar tehlikeli bilmiyorum. Yarın doktora gidicem
Rosachina Elsu26 geçmiş olsun. Sağlıkla atlatın doğumunuzu inşallah. Bende de bebek gelişimi yavaş ve ödemim çok diye istedi doktor tahlili. Sizde de gelişim yavaşlığı varmıydı
Alp52 @MMAannesi yüksek tansiyon riskli olabiliyor canım ama korkma normal olsun diye kendini zorlama doktorun sezeryan a yönlendiriyosa kabul et zaten tansiyonun yüksekmiş normal doğumda sancı cekerken daha fazla yükselebilir bence kendinide bebeginide riske atma ben normal doğum yaptım ama ölümden döndüm eğer hamileligin normal seyrediyosa Bi sağlık problemi yoksa vücudun normal doğuma engel değilse normal doğum tercih edilebilir rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰
Fyzo Bendede yüksek tansiyon var protein kaçamda 450 çıktı bugün konturolüm vardı karın cevresi 1 hafta geriden geliyo dedi 10 gün sonra tekrar çağırdı 34 cü haftamdayım rabbim hayırlısıyla evlatlarımızı kuçağımıza alamayı nasip etsin inşallah 🤲🤲🤲
MMAannesi Kizlar benim tansiyon hastanede yatarken düştü protein 220 cıktı dr taburcu etti fakat bugün yine tansiyonum yüksek ne olacak bilmiyorum