Kızlar selam;
İsim değişikliği için yeni yasalar çıkmıştı e devlet üzerindende başvuru yapılıyor ama mobil imza istiyorlar mobil imza nerden alınıyor birde sadece isim değişikliği için kaymakamlığa başvuru yapılması yeterli denildi bilgisi olan varmı ?