Garipyolcuu Kızlar eşim odaya gelmiş sessiz bende görünce baya korktum o an irkildim 7+5 hamileyim acaba bu durumda bebeği etkileyen bişey olurmu düşük felan 😞
Annemm_22 Garipyolcuu yok canım hiç korkma.. Kaç haftalık şuan. Bende çok korkardım uyurken sıçrardım geceleri çığlık bile atıyormuşum dediğin gibi eşim bazen öyle gelirdi sıçrardım çok şükür sıkıntı olmadı içini ferah tut
Annemm_22 Garipyolcuu korku için dualar var onlardan tak çünkü onu takınca sanki kendime geldim gibi hissediyorum eskiye kıyas çla daha iyi onu takmayınca korkuyorum sizde öyle bişey yapablrsinz
basak96 Ben de çok kez korktum. İyi değil tabi ama öyle hemen irkilmeyle düşük olmak Allahın izniyle endişe etmeyin bence :)