Geçen hafta yaptırdım. Anlatıyorum kızlar. Ben borçkada yasıyorum kadın doğum doktoru sevk kagıdı verdı. Sabah erkenden rıze arastırma hastanesıne gıttık. Kadın dogum bolumune sevk kagıdını gosterdık. Sonra detaylı ultrason bolumune yonlendırdı. Doktora sordu ve doktor saat 2 de gelsın dedı. Saat daha 10 du. 4 saat bekledık saat 2 de gıttık dırek gırdım. 15 dakıka baktı bebekte bır sorun yok tamamdır dedı. Kalktım. Bu kadar. 🤷♀️ Ama sıze tek tavsıyem lutfen ınce gıyının. Hastanenın tavanı asırı derecede alcak ve cok kalabalık. Trıko kazak gıymıstım alnımdan sular aktı. 🥲 ama 4 saat beklemek cok zordu. Aynı gun halledebıldıgımıze sukur.