@Aag06 @hepoyleolurzaten ben annemlerdeyim 3 gün oldu geleli apar topar geldik gecenin 12 sinde annem bakiyo Beyza asel e gözüm fena şişti hala düzelmedi Dr a gittim damla ve krem verdi biraz açıldı gibi ama hala şiş üst kısmı ya tek gözü kalmış canavar gibi geziyorum bebem bile gülümsemiyo bana 🤦