Arkadaşlar bugun doktor kontrolüm vardı 38+3 teyim doktor 12 gün içinde normal doğumla her an doğum olabileceğini soyledi bebeğin suyunda azalma varmış ve yakın takibe aldı nst ye bağladı bugün normal çıktı nst cuma gunu de tekrar kontrole çağırdı bu durumu yaşayan varmı çok endişeliyim bişey olur diye kızıma 😔😢 iç çmaşırım hergun ıslanıyor azar azar akıntı kdr ıslanıyor çok Bi su gelmesi yok