Kızlar benim betalarım düzenli artıyordu fakat kese üstten ultrason ile geç görüldü alttan görülüyordu hep ve düzensiz bir kese olduğu basından söylendi suan da kese büyümüş yolk saç ta görülüyor ama kese çok çok düzensiz Dr büyük bir ihtimalle sağlıko bir gebelik olarak görülmüyor ama bizim şans verip beklememiz gerekli dedi basına gelen oldu mu korkuyorum kese düzelir mi ne olur birde iki gündür kanamam da geliyor kendi kendine böyle olup düşük yapan varmı