39+1 normal doğum bekliyorduk fakat bugün kontrolümüz vardı nst de nerdeyse sıfır sancı vardı, daha önceki çatı muayenemde çatın musiat demisti ama bugün çatı muayenesinde bebek iri geçeceği kanal dar asagiya hic baskı yapmıyor 7 aylık bebek pozisyonunda dedi. Plasenta kireçlenmeye başlamış doğuma hazırsın istersen pazartesiyi bekleyelim dedi ama normal doğum olma ihtimali yüzde 10 en fazla dedi. Çarşamba Nst icin çağırdı bir değişiklik olmazsa o gün sezaryene de gireceğim. Dikiş ameliyat vs cok korkuyorum, kan görünce bile tansiyonum düşer. Komple uyutulmak istemiyorum bebegimin doğduğu ana şahit olmak istiyorum :( Ilk bebeğim tecrübeli anneler ne olur içimi rahatlatacak seyler söyleyin tecrübelerinizi benimle paylaşın lütfen 🙏🙏🙏 şimdiden hepinize teşekkürler.