Öncelikle korktuğum kadar ne acılı ne de ağrılı sadece nefes alıp kendimizi bırakmamız lazımmış.
Ben bugün 36+6 da yaptı doktorum .
İlk nts cihazına bağlanıp sancım ölçüldü .
Ondan sonra çatala çıkarıldım .
Bira biraz komik ben ebe gelecek sandım benim doktorum erkek biran hemşire doktor gelecek deyince utandım 😂😂 ben bayan baksa olmaz mı dedim o zaman sizi ebeye yönlendirelim dedi .
Neyse ebeye çıktım direk baktı minicik bir ağrı ama gene diyorum dayanılmaz değil . Ondan sonra doktora indim ve normal doğuma uygun olduğunu söyledi. Çok şükür 💙
Bakalım şimdi kaldı doğum .
Ama merak ettiğim bir konu da şu oldu benim doğum normal beni ebe mi dogurtacak yoksa gene doktorum mu 😂😂😂 belki biraz uzun oldu ama ben bu konularda ciddi anlamda çok utangacim ve ilk gebeliğim tecrübeli olan anneler varsa fikir verirse sevinirim 🤲💙