Mervercan Anneler 7 haftalik oldm ama sol tarafımda karnımda ama acayip derecede sancı var bunun sebebi ne olabilir doktora gitmelimiyim?
Buketali Mervercan benim de olmuştu adet sancısı gibi ama şükür bi sorun olmadı siz yine dikkatli olun kanama falan olursa acile gidersiniz sağlıkla kucağınıza alın inşallah
AleynaAnne Bendede oluyor 6 haftalık hamileyim bende bebek kendine yer actigindan demisti doktor ader sancisi gibi pek agir kaldirmamaya ozen goster ayaklarini yukarda tut dinlen
anneoluyormm Bu haftada kasik ve bel ağrısı normalmis doktorum öyle demişti simdi kanama olmadığı sürece endişe edecek birşey yokmuş