Meliss222 Eger cok yeni ise yani 1-2 haftalık falan beta öyle de çıkabilir canım yani yine de sen dikkat et yine adet geçikirse test yaparsın
Seyda_asya Mrblar bende aşılama yaptırdım aşılamadan 12 gün sonra kan verdim 1.20 çıktı acaba yükselme ihtimali varmı
sedefyrs1101 muallime34 Hayir canım o gün adet oldum zaten. Bu değer değildi hamile kaldığım 5 ve üstü gebelik sayılıyormuş :)
muallime34 sedefyrs1101 peki adetin gecikmiş miydi bu değeri ölçturdugunde. Ben niye adet görmedim ya iyice stres oldum:(
sedefyrs1101 muallime34 Evet 9 gün gecikmişti ama stresten oldu büyük ihtimal sonucu öğrenir öğrenir öğrenmez adet oldum stres de etkiliyor 🙂
sedefyrs1101 Papiiii Post eski kuzum yorum gelince post öne çıkmış 🤭 Ozaman sevinmiştim olmadığına bebeğim küçük olduğu için ama 4 ay sonra hamile kaldım oğlum 8 aylıkken şimdi 2 ayim var doğuma 🙂
sedefyrs1101 Papiiii Ozaman üzüldüm kız sonra sevindim hareketlerini hissetmeye başlayınca o duygu daha çok işledi sonradan üzüldüğüm için pişman olmuştum tabi 2 ayımız kaldı bakalm 😇😇