Hazella 3 çocuk annesiyim canım anlatim sana, bak şimdi bebeğin gece uyanıksa muhakkak sık sık emiyordur gündüz ise 2 satte veya 3 saatte emmesi yeterli, aç kalmadığı sürece bu şekilde sarılık olacağını sanmıyorum, uyku düzenine gelince bebeğiniz henüz çok küçük 2 aydan önce uyku düzeni olan pek az bebek vardır, Benim bebeğim şu anda 51 günlük gece uyuyor ve sabaha kadar 2 defa tek emiyor gündüzde uyumaz hiç akşama kadar uyanık ağlar emer sık sık, sizinki bizimkinin tam tersi hiçbir sıkıntımız yok çok şükür kimseyi dinleme günün bir bölümünde uyuyan bebek bir bölümündede uyanık olacaktır zaten, birde saralık olsaydı gece gündüz hiç durmadan uyurdu, emmek için uyanmazdı