beknih Merhaba, tecrübelerinize ihtiyacım var. Son dönemde Mersin Şehir Hastanesinde doğum yapan arkadaşlar benimle iyi ya da kötü tecrübelerini paylaşabilirler mi? Orada doğum yapmayı planlıyorum, hastane ile ilgili fikirlerinizi bilmek istiyorum 🤭