Nermin_nur1 5+4 den selam . Kasık ağrısıı, mide bulantısı , iştahsızlıkk hepsini bir arada yaşıyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Kaçıncı haftaya kadar sürer acaba . Sizlerdede olmuşmuydu bu haftalarda ??
asdfg3 Nermin_nur1 dur daha yolun basiymis 😂😂 15 haftaligiz suan istahim acik ama mide bulantisi icin ilac ve balik yagi ilacı kullaniyorum onunla alakalı olabilir 🤷🏻♀️ ama 2 ay su bile içemedim 😒
Mekda46 Nermin_nur1 oooo geçiyor onların hepsi 😂😂merak etme bende senin gibiydim yemek yiyemiyrodum şimdi doymak bilmiyorum 😋😋🤪🤪🤪
Nermin_nur1 Bsrbsrrr Ay şu google amca iyi ki var ama öylesine bi bakayım dddim hamilelikte kasık ağrısı neden olur diye yok işte kasık ağrısıyla mide bulantısı varsa doktora başvurun bilmem ne . Yani ilk haftalar normal diye düşünüyorum bundna önce iki düşüğüm var ufacık şeyden korkuyorum zaten . Adet olacak gibi kasık ağrısı yani ne biliyim normal diye biliyorum .
deletedmom27371 Nermin_nur1 o zamanlar bende öyleydim hiç bişey yiyesim gelmezdi. Yarın 16 haftalık olacağım bulantılarım hala devam ediyor ama iştahım baya bir açık😂
Nermin_nur1 deletedmom27371 Çok güzel maşAllah ❤️ Kasık ağırlarıda yaşamışmıydınız aynı adet olacak gibi
deletedmom27371 Nermin_nur1 evet bende neredeyse 11 12 haftaya kadar sanki adet olacak gibi bel ağrısı kasık ağrısı oluyordu hatta arada hala oluyor normal bunlar rahim büyüdüğü için☺️
pusatmom35 Nermin_nur1 18+1 im keske eskisi gibi istahsiz olsam diyorum yiyorum ardindan acikiyorum canım sürekli birsey istiyor geçecek merak etme