Kızlar 1 hafta önce normal doğum yaptım içten dikişim var bir kaç gündür iyiydim bugün sağlık ocağına gidince zorlandı galiba acımaya başladı bende baktım demir gibi bir şey var tutturmuşlar sanki. Hastanede hiç bir sekilde bilgi vermediler kendi mi düşer alınması mı gerekiyor diye. Demir gibi tutturulan dikiş kendi mi düşer. Bilgisi olan var mı