Kızlar sabah suyum geldi ama çok az sızıntı şeklinde. Hastaneyi aradık kontrole çağırdılar. Gittik nts de sancılar çıktı ama çok değildi. Eve gonderdirdiler. Yarın sabaha kadar sancılar sıklasmazsa saat 10.da balon takılacak. Dualarınızı eksik etmeyin 😬🥳