Hamişler burada sürekli okuyordum soruyordum banada nasip oldu doğum hikayesi 😊😊 öncelikle korkusu olan, canı cook kıymetli olan hamişler bende öyleydim. Spinal sezeryan oldum sondadan ve vurulan iğneden cok korkuyordum. Kesinlikle hissetmedim sıfır acı. Damar yolu actıran varsa o daha acılı düşünün. Neyse sonda takılırken uyuşuktum ama cıkarılırken değildim hissetmedim bile. Doğum ne kadar kolaymış dedim gülerek girdim gülerek çıktım. İlk gün hemen ayağa kalktım asıl mesele doğum sonrası zaten kontroller vurulan iğneler meme ucu yarası ameliyat yeri 😊😊 şu an ameliyat yerim acıyor harici ayaktayım darısı başınıza 🍭🍭🍭🍭