[silindi] doktorum kilo aldıkça hareketlerin kısıtlanır demişti ve kabızlık ve gazda varsa hissetmen zorlaşır dedi kayısı hoşafı içiyorum 😄 sürekli ama yinede benimki uyuşuk biraz Allaha emanet canım yinede içinş ferah tut benim doktor haftada 2 kez nst çağrıyor en azından rahatlıyorum sende belirt şikayetini