Merhaba kızlar bir sorum olacaktı.. 36+2 oldum ama çok ağırım..84 kiloyum 1,56 boyum..Karnim cok sertti bugün…Az evel yemek yaparken yemegi ocağa koydum ve salata yapmak için oturdum..Oturarak salata yapıyordum sonra ayağa kalkınca sag kalcamdan aşağıya tutmadı.. Şuan sag kasığım ve sag dizim agriyor adım atamıyorum geri uzandim..Sizce nedne oldu ?Kramp mıdır bu??Şuan uzandim yine ayağa kalkamiyorum ne yapmalıyım, doktoruma sormalı miyim var mı bu durumu yaşayan?Magnezyum da 1 kez içmiştim bugün.