EsraKaraku Bebeğimiz erkek ve hala isim bulamadık bana böyle modern aynı zamanda da seslenirken klasik gibi duran isimler önerir misiniz ? Bide Bebeklerinizin kilo ve boyları kaç ? ☺️🙏🏻
ozlemmramazankoyuncu EsraKaraku büyük oğlumun ismi Mert küçük oğlumun ismi ömür çokta güzel isimler 😘
Semraali EsraKaraku oğluşum olucak eymen inanç düşünüyoruz ama Yaman yağız doruk ateş isimleride güzel
EsraKaraku Happygirl10 asafı bizde cok beğeniyorduk ama bu sene sanki asaf senesi çok var çevremde ☺️
EsraKaraku Asdfgh ama ben onu ismiyle sevmek seslenmek istiyorum doktorumda aynısını söylüyor sizi duyuyor ismine karar verip ona ismiyle seslenin diyor
Yasemen Büyük Oğlum Arda küçük oğlum Kerem 🌷kızım olucak inşallah Aslı🙈🌸klasik sadeden yanayız her zaman ayrıca söylenişi Kolay ve en azından uyduruk değil Şimdiki isimlerin insan ismi olduğunu ilk defa duyuyorum normal isimler tercihim ☺️Sevgiler🌸
Yasemen Amin inşallah ben 17 yaşında evlendim hayata erken anneliğe erken atıldım ilk oğlumu 18 yaşımda kucağıma aldım ikincisini 22 de aldım şimdi 25 yaşımdayım ve prensesimizi bekliyoruz inşallah 21 haftalık hamileyim 🌸isim konusunda biraz enteresan isimlere karşıyım ondan yazmak istedim sizlerde sağlıkla kucağınıza alın inşallah annelik tarif edilemez bir duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin🌷
EsraKaraku Semraali teşekkür ederim tavsiyeleriniz için ☺️ Rabbim sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin. ☺️🙏🏻