39 haftalığım son 11 günüm kaldı ilk doğumum 40+1 de olmuştu kendi sancimla geldi kızım çatı muayenesinden korkmayın saniyelik bir olay kendinizi sıkar ve kasarsanız canınız aciyabilir o yüzden kendinizi rahat bırakın muayene esnasında benim ilk hamileliğimde çatı muayenesi 37 de yapılmıştı iki cm açılma vardı ama 40+1 de doğum oldu şuan ki hamilelikte hala muayene olmadı mesela bilmiyorum açıklık var mı yok mu