Ben yıllardır 3 biyopsi 1 ameliyat oldum kistlerden. Şimdi de onlarca kistim var. Hamilelikte büyüyebiliyormuş. Kontrollerim oluyor. Korkma çoğu fibroadenom denen iyi huylu kist çıkıyor. Hareket ediyorsa hiç korkma. Kanser olan kist sabit oluyormuş, el altında kaymazmış.