-Ravza- görünür bence bende gaz var diye ultrasonda görememişti alt muayene de göründü doktorum yapmasada ben zaten görmek için altdan bakılmasını isticektim ilk gebeliğim olduğunu için tereddütteyim şükür gördüm yani sende görürsün inşallah için rahat etsin istiyorsan sende öyle muayene olursun