_ipekkkkk eda_66 Benimde oluyor 30+2 olduk ara ara oluyor rahim büyüyor ya ondan diyorlar ama sık sık değil sık sık olsa doğum başlangıcı olabilir hemen giderdim şimdilik ara ara ağırlıkta kasıkta olduğu için ağrıyo 😕 sen yine bir doktoruna sor
eda_66 _ipekkkkk bende iki gün önce kontrole gittim bi problem yoktu nstde de sancı çıkmadı, bugün akşama doğru adet sancısı gibi bi ağrı başladı 😟
ozmus eda_66 yani tekrar gidip gitmemeyi siz bilirsiniz ama ben olsaydım giderdim, içim rahat etsin diye. Hamilelik çünkü 2 gün öncesiyle şimdi bir olmayabilir 😊
_ipekkkkk eda_66 Sürekli ise git bı canım ne olur ne olmaz yine için ferahlar 🌸 herkeste bir olmayabiliyor