Kızlar ben 20. Haftadayım daha şeker yüklemesi yapılmadı bebeğin gelişimi 1 hafta önden gidiyor doktorda sordu sürekli anne babada şeker var mı diye içim tedirgin oldu şekeri çıkanlar idrar testinde glukozları pozitif miydi ya da şeker yüklemesi hariç idrar ve kandaki bir değerden anlaşılıyor mu şeker hastalığı olup olmadığı