-Ravza- Merhaba sizinki bana göre çok çok iyi 4 aylık bebeğim varken 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim çok tarifsiz duygular yaşadım üzüldüm ağladım ama sonradan alıştım Rabbim nasip etmiş hayırlısı vardır dedim ☺️Şimdi mutluyum ama doğunca psikolojim nasıl olur nasıl yaparım diye çok düşünüyorum Allah yardımcımız olsun 🙏🥰