Mervekrg Kese göründü ama bebek oluşumu için erken dedi 3 hafta sonra gel dedi doktor benimle aynı durumda olan varmı kötü bişey olsa söylerdi 5.32 mm yazıyor ultrason görüntüsünde tedirginim
rgk Mervekrg benimde aynıydı.bi daha gittiğinizde kalp atışlarını duyacaksınız inşallah, içinizi ferah tutun🥰
Gamzeates Mervekrg merhaba bugün gittim aynı şeyi duydum ultrason kağıdı bile vermedi bana düşünün sadece kese göründü dedi 10 gün sonra gel dedi kanlarıma baktı bebek için evet erkenmiş ben de çok panik yapmıştım
-Ravza- Mervekrg Merhaba bende dün kanda hamile olduğumu öğrendim doktor 5 haftalık vardır dedi ben daha ultrasona falan girmedim Çarşamba günü kontrol var inşallah halkımızda hayırlısı
Mervekrg Happy_001 çok tedirgin oluyorum 2 sene sonra gelen mucizem dayanamıyorum 7. Haftayı bekleyebilirim inşaallah
Gamzeates Mervekrg evet benim ikinci ama inanın unutmuşum sil baştan oldu yani ben de panik yaptım bebek görünmedi va demişti zaten erken olduğu içinmiş ama insanı korkutuyorlar merak etmeyin inşallah içimiz rahat eder