kcnr kız bak arkadaşımın sezeryandan sonra oldu kız ameliyat acımı hissetmedim o derece hemoroid kötü dedi. Bebek baskı yaptığı için çıkıomış zaten normal yada sezeryan çokta önemli değil ama bi krem var o kremi bi kere sürdüm rahat ettim dedi istersen sanada sölim ismini doktoruna sor bende fitille geçmezse o kremi denicem.