Sumeyye_066 Adetim 2.3 gün gecikti kan testi yaptım 2.30 çıktı 2 doktora sordum biri pozitif dedi diğeri negatif başına böyle bisey gelen var mi
Deletedmom15262 Sumeyye_066 canım 5 ’in altında olunca negatif diyorlar ama sen bir kaç gün sonra tekrarla testi istersen 🌸
BMelek Sumeyye_066 5 ve uzeri hamilelik var demek onda bile doktor hamilesin demiyor takip edelim diyor yanlis anladiniz sanirim
Sevimlianne_adayi Sumeyye_066 canım üzmek istemem ama maalesef yükselmez başıma geldi 3.45 idi değerim ve ardından 2 gün sonra kanama oldu galiba kimyasal deniyor buna
melekimserra Sumeyye_066 canım burda birinin de 2,6 çıkmış 6 gün sonra tekrar baktırmış 100 küsür çıkmış sende iki gün sonra mutlaka baktır