Minoo01 bir tanıdığımın çocuğu o şekilde doğdu. Detaylı ultrasona girdiği vakit doktor kalpte sıkıntı görüyorum demiş. Onlar da profesöre gittiler ama o her şey normal diyince takılmadılar. Devlet hastanesinde normal doğum yaptı. Çocuk morarmış bir şekilde doğunca doktor kızmış çocuğunuzda sıkıntı var neden üniversite hastanesinde doğum yapmadınız diye. Bebek acil olarak merkeze sevk edildi. Hemen anjiyo yapmışlar. Birkaç hafta sonra da açık kalp ameliyatı oldu. Ameliyattan sonra yoğun bakım süreci vs oldu tabi ama şu an gayet iyi 🤗 takibi yapılıyor sadece. Bir daha ameliyata gerek olmadığını söylemiş doktor. Siz en azından doğumdan önce bu durumu biliyorsunuz. Ona göre tedbirli bir doğum yaparsınız diye düşünüyorum. Çok geçmiş olsun, içinizi ferah tutmaya çalışın lütfen