Melissce Canım benim ağlamaya ne gerek var kendini üzüp bebeğini daha çok strese sokuyorsun . Doğuma kadar kapanıyor kalpteki bir çok delik . Çok kişinin başına geliyor. Nadir yani kapanmayanlar da . Benim tanıdık vardı kapanmadı doğumdan sonra operasyon geçirdi düzeldi çocuk şimdi yaşıtlarından daha sağlıklı. Yani kapanır büyük ihtimalle ama kapanmasada tedavisi mümkün olan bir durum . Allah’ın izniyle korkma kendini de strese sokma