Asyaburcin Arkadaşlar doktorum 50 ml lik şeker yüklemesi istemişti biraz yüksek çıkınca bugün dahiliyeye gittim ordan da açlık 100 gr istediler yapanlar varm i acaba bir sorun olmaz değil mi biraz fazla geldi sanki bilemedim
Mrv1007 Asyaburcin 50lilikte sonucu yüksek çıkana 75’lik ya da 100’lük yapılıyormuş canım, şeker durumu varsa da üzme kendini uygun bir diyet listesiyle sağlıkla atlatırsın bu süreci inşallah 💕
_ipekkkkk Asyaburcin Ben direk 75lik oldum içecekten 60 dk sonra 270 120 dk sonra 229 çıktı şuan diyet ve insülin (3 gün oldu) kullanıyorum Dikkat et yediklerine hamur işi pirinç patates hiçbir türlüsünü yemiyorum kızartma dahil gazlı içecekler abur cubur ve tatlı şeyler 🌸 inşaallah atlatirsin canm Ben dikkat ettigim halde yüksek anlamadm🤷♀️