31hulya31 Kızlar slm 37+3 çatı muayenesi oldum bugün çok şükür herkesin abarttığını kadar korkulacak birsey yokmuş gerçekten de hemencecik baktı bitti bile doktorum acidimi dedi hayır dedim 😂 kasılmadım bile şükür sonuç olarak normal doğum yapabilirmisim ve müsait mis çatım ama bebeğin kilosu 2500 dedi minyon tipli bir bebek olacak dedi ama bizim eşimle boyumuz gayet iyi uzunuz yani umarım kilo alır biraz daha alamazsa bile insallah doğumdan sonra toparlanır 🤲🏻🙏
Deletedmom_33 31hulya31 Kız dün bende 27+3 de gittim kasık ağrısı var diye vajinal bakayım deyince sade ultrason ile sanmıştım ama 2 parmakla girip açtı filan o demi çatı muayenesi 😅 Hoş sade açılma var veya yok demek için baktı ama eğer oysa cidden abartiliyormus
Gkces09 31hulya31 ben de kasılma var diye gittim acilde baktılar acımadı sonra başka bir doktor baktı onda biraz kastım kendimi ama abartılacak kadar değilmiiş ☺️
Merve_0109 31hulya31 39 haftalığım 4 kere çatı oldum 3 cm açıklık var ama ne gelen var nede başka birşey 2 hafta öncede nişanım gelmişti anlamıyorum bu bebek neden bu kadar nazlı 😭🤷🤦
31hulya31 Deletedmom_33 aynen canım eldiven giyip parmağıyla bakıyor 😂 ne oldu peki ne dedi doktor sana
Fatmaa2 Valla canım kişiden kişiye fark var ebeler çok kötü bakıyo doktor en azından daha iyi bakıyo tabi kendini kasmıycaksn ben ilk olduğumda çok kasıyodm canım çıkıyodu sonra kasmadm acımadı gerçekten
31hulya31 Fatmaa2 benim de ilk hamileliğim normalde bende acayip kasılırım utanırım ama rahat oldu şükür ebeler farklı bakıyor demekki benim doktorum baktı bana
basak96 Peki ne kadar sürüyor muayene hanımlar, kaç dakika ya da saniye? Ben de olacağım bu hafta baya tedirginim, müsade etmeyeceğim diye çok korkuyorum
31hulya31 basak96 korkma tedirgin olma canım saniyelik birsey bende sizin gibiydim ama çok rahat geçti