Ben instagramda bi sayfa vardı ordan ovulaypn takibi yapıp o günleri değerlendirdim birde hamile kaldığım ay bolca dua ettim sağlıklı beslenmeye çalıştım inciri zeytinyağında bekletip öyle yedim bi arkadaşım söylemişti bunu ovulasyon takibini 4 ay boyunca yaptım çok şükür nasip oldu 🙏inşallah rabbim sizede en yakın zamanda güzel haberler almayı nasip etsin