Minnnakkk
Benim yüklemede 2270.229 çıktı şeker 🥺
Ediyorum kuzum zaten ama gene yüksek anlamadm 3 gün oldu başlayalı insüline bakalım hayırlısı merak ettim aklıma geldi böyle bir durumla karşılaşan varmı diye çünkü ara ara kasık ağrısı oluyor falan ondan
29+6 da gitmiştim 1507 Gr dedi
1 hafta önden gidiyormuş 🤷♀️🥴
Şuan 30+2 yiz 👣