Kızlar 37+3 oldm. 3gün öncdn beri parça parça nişanm geldi. İlk doğmmda bi anda gelmşti 3gün snrda suyum gelmşti doğm yapmştm. Ama bunda ne suyum geldi ne sancı. Sadce ara ara karnım ağryo büyk abdeste çok çıkıyorum. Sizce doktora gtmelimym. Normlde Cumartesi kontrolm var beklemelimym. Ztn gebelik şekeri de var bebek de iri korkyrm napsam