Busra-C000 Sadece karnim da ağrı var 8 aralik adet donemim test yaptm negatif sizce ağrı gebelik belirtisi olabilir mi testi erken yaptığım için mi negatifdir
Sumeyye_066 Kan ver birde benim adetim gecikti mesela kan verdim beta hcg 2.30 çıktı yakınım doktor bana dediği hamilesin ben hastane doktoruna sorduğumda değilsin dedi bende anlamadım emin olmak için kan testi ver sende hastane acilde alıyor kan